Två veckor

Nu har det gått två veckor och 4 dagar sedan jag slutade äta godis. Jag känner fortfarande sötsuget ibland när man ser sötsaker framför sig. Men man måste vara stark! Jag äter inte godis för min egen skull, för att det är bra för mig att inte äta ett tag och att det hjälper till att fixa formen. Jag slutade inte äta godis för att jag lovade någon annan. Jag kan äta godis nu om jag hade velat. Men det vill jag inte. Men visst, att mamma ger mig en slant när jag fixat det hela är ju alltid en morot! Sen är det ju bra att kompisarna runt omkring också har tagit ett uppehåll från godiset. Vi pushar varann ganska mycket och man kan snacka om hur det är med varandra.


Kommentarer
Postat av: dojte

Det är bra :)

2010-01-20 @ 14:08:06
URL: http://dojtes.blogg.se/
Postat av: elenore wallin

måste säga att du har en sjukt snygg header!!

Har du gjort den själv?:)

kram

2010-02-01 @ 16:27:44
URL: http://elewa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0