Indoorwalking

God middag!

Nu har jag precis kommit hem från träningen! Blev ett pass på indoorwalking! Första gången för mig att köra den maskinen i grupp. Men det var niiiice! ;)
Körde fullt ös och efteråt så var jag så slut. Haha! Lite för mycket slut dock, mådde inte så bra... Men satte mig ner och drack vatten efteråt och kände mig bättre. Hann inte äta något innan, var därför. Gör inte samma misstag som jag och skippa frukosten. Gör inte det! Ät! Annars har ni ingen energi till träningen! Det är inte effektivt att träna innan frukost. Läs vad min kära vän Jultomten har skrivit om myter inom hälsa och träning, hon har skrivit just om detta där. Men i alla fall, jag köpte en grov macka efteråt och en juice. Sjukt gott efter en träning! Kroppen behöver fyllas på med energi och just maten är vår energi. När vi tränar blir vi av med energin och därför måste energiförrådet fyllas på, både före och efter träning. Kom aldrig vrålhungrig till en träning. Det går inte bra då. Ät något som är bra och nyttigt en timme innan så att du inte drabbas av håll och då har kroppen tagit upp energin och du är redo för workout!


    Indoorwalking (obs! en random bild från google!)

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv. tack ;D!

2010-01-06 @ 14:36:52
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Maya Melissa Arfvidson

åh jag måste komma igång! SV:Tack så mycket :)

2010-01-06 @ 18:56:36
URL: http://mayamelissa.blogg.se/
Postat av: Anna

SV: Tack detsamma :D

2010-01-06 @ 19:04:22
URL: http://enungdomsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0